Klacht: Keukenkastje

op 05 juni 2021 over Camelot Europe in de categorie Vastgoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 25 maart bewoner bij koningin wilheminaplein 18. Kamer 1.15. Het keukenkastje in onze keuken is eraf gevallen (op een bewoner) en nooit meer terug gezet. Ik probeer sinds 12 april dit keukenkastje terug op de muur te hebben. Het is nu 2 maanden later en er gebeurd NIKS Rico onze huismeester heeft het ‘doorgezet’ maar daar stat het stil. Er moet dus of vaart achter komen of een ander bedrijf ingeschakeld worden.

Als ik zelf na meerdere pogingen geen antwoord oof oplossing krijg ga ik het verder hogerop zoeken.

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn keukenkastje op de muur hangt (VEILIG)!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camelot Europe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tatum van Maanen