Klacht: Teveel betaalde abonnementskosten

op 10 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben sinds mrt een alles in pakket, vanaf dag 1 ging er van alles fout.Deze zijn na veel ellende opgelost, maar 1 oplossing die ik nog wil wordt niet opgelost.Bellen,Mailen en een aangetekende brief er wordt totaal niet gereageerd door CD. Het pakket zou tot 1-11-2012 met een korting zijn van 75%, maar niet heus ze halen de volle mep van mijn rekening af, dus ik betaal nu al 4mnd teveel. Mijn ongenoegen hierover is niet netjes te beschrijven

Gewenste Oplossing:

Dat CD hierover met mij in contact komt en het teveel betaalde terug stort. En niet met smoes komt van "het is in behandeling en U hoort van ons".Want het bedrag gaat al ruim over de €100,00 en dat is toch te gek voor woorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 17 juli 2012 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen,
Wij hebben u zojuist een prive bericht toegezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door annabeth