Klacht: Teveel betaald voor verkeerd belegd broodje

op 14 juni 2016 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Omdat ik vanuit mijn stage direct door moest naar mijn werk en een treinreis van 2 uur tegemoet ging besloot ik tijdens mijn zeer korte overstap op Rotterdam Centraal een broodje bij La Place te halen.

Ik bestelde een broodje boerenkaas (deze was al bereid) maar helaas zat hier uiteindelijk alleen roomkaas en sla op (tevens ook niet heel verse slablaadjes). Aangezien ik zelf 3 jaar lang bij La Place gewerkt heb weet ik dat dit broodje uit veel meer dan dat bestaat (roomkaas, sla, tomaat en boerenkaas)
De kassamevrouw vertelde me leuk dat het me 4 euro kostte terwijl er op 3 bordjes toch echt staan dat het 3 euro 90 is. Ik hoorde deze prijs ook bij de klant voor mij met dezelfde bestelling. Ik denk dat de kassamedewerkster een eigen fooi rekent op ieder broodje?

Omdat ik snel mijn trein moest halen kon ik niet in discussie gaan met de dame over de prijs, nu vond ik dit ook niet zo erg maar als ik dan vervolgens te veel betaal voor een niet compleet broodje dan wordt ik wel aardig gefrustreerd.

Graag wil ik mijn geld terug en verwacht ik van La Place dat ze in de toekomst duidelijker zijn en hun beloofde producten nakomen voor een correcte prijs!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 22 juni 2016 om 17:56 geantwoord

Geachte mevrouw Rosbergen,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij de La Place op Rotterdam Centraal. De klacht zal opgepakt worden door de horecamanager van de La Place op Rotterdam Centraal.

De Gastenservice zal contact met u opnemen over de verdere afhandeling van deze klacht.

Nadine Steen
Gastenservice La Place

Alle klachten die gemeld zijn door Julietteonearth
x