Klacht: Teveel betaald voor autohuur

op 27 augustus 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Ik heb van 18/6 tot 29/6 een auto gehuurd via Booking.com/Cartrawler
bij Goldcar in Dubrovnic, daarvoor heb ik vooraf via mijn creditcard
resp. €85,61 huur betaald en €25,00 verzekering. ( reservation number hr708345280 Ticket Number 00562786) ’s Avonds aangekomen in Dubrovnic waren er problemen met die betaling. Niet ontvangen en ik moest de volgende dag maar zelf contact opnemen met Cartrawler. (Cartrawler was niet te bereiken, het was tegen 22.00 uur.) Dat heb ik gedaan en die verwezen mij weer naar Goldcar. Aangezien ik de grens over wilde moest ik bijbetalen voor de green card. Geen probleem en ik heb ook de verzekering verhoogd. Echter men wilde van mij ook in principe de huur, dat kon ik voorkomen door de verzekering verder te wijzigen en allerlei extra’s te nemen. Ik heb ter plekke wederom €280,60 met mijn credit card betaald. In het totaal dus bijna €400,00. Ik heb hierover uitgebreid gemaild met Cartrawler, maar
zonder succes. Zij stellen dat alle bijbetalingen bestonden uit
extra’s. Maar die waren wel ten dele van ‘als u dit betaalt, betaalt u geen huur’, terwijl ik die wel al betaald had. Ook bij het
terugbrengen van de huurauto gaf Goldcar niet thuis. “Regel het maar
met Cartrawler.” Je komt ’s avonds laat in het donker aan en wilt
naar je accommodatie, alwaar men op je wacht. Ik heb nu bijna € 400
betaald voor het huren van een fiat panda. Ik ben er vanuit gegaan,
dat na afloop alles rechtgezet zou worden en ik mijn eerdere
betalingen zou terugkrijgen. Echter ik vind geen enkel gehoor. Zij,
Cartrawler, volharden in hun stelling en op mijn vraag naar de klachtenprocedure (2x) heb ik tot op heden geen antwoord gekregen.

Als ik terugkrijg wat ik teveel betaald heb, m.i. de huur en de wellicht ook de basisverzekering.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grubben