Klacht: Teveel betaald en in nieuwe contract verkeerde bedragen

op 03 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Kwam er achter dat alles in 1 glasvezel al een tijd op de site 42,50 per maand is terwijl ik al heel lang 46 Euro betaal. Mijn ongenoegen geuit bij dame klanten service. Die bood mij aan om het contract om te zetten naar 42,50 + 0 Euro voor extra ontvanger. Maar die 0 Euro zat al in mijn en het nieuwe contract., Dode mus dus. Doorverbonden met een heer. Samen overeengekomen om een jaar contract op te maken (nu was hij nog maandelijks opzegbaar) 42,50 + 0 Euro extra ontvanger, 50MB internet, 1 maand gratis opnemen en de eerste maanden 20 Euro per maand.

Komt het contract binnen, staat er 5 Euro per maand voor extra ontvanger, 2,50 Euro extra voor snelheid en 1 maand korting op opnemen is gewoon vergeten

Duidelijk: gewoon nakomen wat is afgesproken! Ik mag aannemen dat het gesprek is opgenomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Burki Design