Klacht: Teveel betaald (dubbel betaald)

op 26 november 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Op vrijdag om 17:00 uur 25 November 2016 heb ik weer voor de zoveelste keer gebeld naar Canaal Digitaal. De Aanleidding was van het niet reageren op mijn laatste schrijven in September 2016 betreft mijn melding van een dubbele betaalde afschrijving van 1 gebruikte kaart.
Nadat mijn oude kaart in 2009 defect raakte en naar de klanten service te hebben benaderd heeft canaal digitaal mij een nieuwe kaart gestuurd, een goede service denk je. Echter vanaf die tijd hebben ze mij een dubbelle abonement gerekend zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.
Omdat wij automatisch betaling doen, kwamen wij pas na jaren erna achter dat er dubbel betaald werd. Na een aantal telefoontjes op 15 augustus 2016 naar Canaal Digitaal klantenservice probeerden ze mij een een goedkoper abonenment aan te praten. De helpdesk heeft mij geadviseerd om dit schriftelijk bekend te maken. Ondanks men op de hoogte was dat er dubbel betaald was, was er geen erkenning van teveel betaling. Hierop heb ik weer een schrijven naar Canaal Digitaal gedaan met dezelfde informatie die ik reeds per telefoon aan de klantenservice had medegedeeld. In reactive op mijn schrijven van Canaal Digitaal in September 2016 laten zij mij weten dat zij mij niet verder kunnen helpen want ik had volgens Canaal Digitaal het abonnement opgezegd . Ik heb helemaal geen abonnement opgezegd, niet door de telefoon en ook niet via een brief wisseling.
Vandaag dus maar weer gebeld en met een medewerker van Canaal Digitaal gesproken of ze wel de laatste brief hadden ontvangen want er is tot op heden niet geantwoord. Ook gevraagd waarom ze mijn abonnement hadden gestopt. De antwoorden hierop bleven uit, hij wist het niet maar wilde mij wel weer aansluiten als ik weer betaalde. Ik vermelde dat ik geen antwoord heb gekregen over het teveel betaalde dubbele abonnement. Daar wist de medewerker niets van af en kon niets doen ook kon hij geen antwoord geven waarom Canaal Digitaal niet heeft gereageerd. Ik vroeg daarop hoe kunnen we dit nu oplossen. Het enige antwoord dat ik weer te horen kreeg was door een email of een brief te sturen. Weer?????? Op de vraag of ik hun manager kon spreken kreeg ik te horen dat dit niet kon en zij konden mij ook niet door verbinden. Onzin. Ze blijven je aan het lijntje houden, maar een probleem oplossen…… nee dat kunnen ze niet, maar wel je dubbel laten betalen en er niets aan doen.
Op 3 punten faalt dit bedrijf enorm.
A. door mij een vervangings kaart te sturen en een dubbelle abonnement te rekenen en dit al vanaf 1999.
B. mijn abonnement zomaar zonder mijn medeweten of kennisgeving af te sluiten.
C. Je komt niet verder dan een onbekwame helpdesk medewerker die alleen maar abonnementen of een duurder pakket wl afsluiten. Maar trouwe klanten al vanaf 1999kunnen en willen zij niet helpen.
Schande over dit Bedrijf!!!!! Ik heb er geen goed woord over. Ik voel mij in de steek gelaten.

Dat zij mij het teveel betaalde bedrag over 7 jaren x 58 Euro terug betalen. Dit is voor jaren onjuist en onterecht geint.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2016 om 10:49 geantwoord