Klacht: teveel betaald bij q-park Alkmaar

op 04 juli 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aankomst per trein om plm.1700 uur heb ik drie keer mijn ov chipkaart voor de lezer gehouden. Tot 3 x toe kreeg ik de vermelding onleesbare kaart terwijl ik de kaart goed voor de lezxer hield. Uiteindeklijk ging de slagboom open maar bijm thuiskomst bleek dat ik 8,60 euro had betaald. Het is voor mij die regelmatig bij het station Alkmaar parkeert de zoveelste keer dat de apparatuur, niet goed functioneert Ik verzoek U het te veel betaalde bedrag terug te storten op mijn ing.bankrekening 56627Wanneer Uw antwoord wederom on bevredigend is zal ik de Consuimentenbond imnschakerlen

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik paS ALS DE AP[PARATUUR TOEGANKELIJKER WORDT EN HET TE VEEL BETAALDE BEDRAG WORDT TERUGGESTORT

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janritsema@yahoo.com