Klacht: Teveel betaald

op 05 augustus 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week zaterdag had ik mezelf ingesloten. Ik kon mijn slot van binnenuit niet meer opendoen. Uiteindelijk via het nummer 09000400292 een slotenmaker geregeld. Hij heeft mn deur vanaf buiten opengemaakt en een nieuw slot geplaatst. Hij heeft het handvat ook weggehaald die aan de buitenkant zat. Toen ik moest betalen vertelde de slotenmaker dat ik per direct een bedrag van 604,94 moest betalen. Ik gaf aan dat dit een veels te hoog bedrag was voor 20minuten werk. De slotenmaker had van te voren niet de prijs genoemd ook al vroeg ik hiernaar. Hij intimideerde mij en verplichtte me om dat bedrag te betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag minimaal de helft van de kosten terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saphiria