Klacht: teveel betaald

op 02 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

heb tot 2 keer toe een rekening van 25 euro gehad van jullie, terwijl ik niet kon in loggen bij jullie een keer in zone 8602 vlaardingen en een in zone 8603 vlaardingen heb daar maar allebei een uurtje gestaan , om dat ik 2 keer heb geprobeert om in te loggen en niet lukte is wel zonder dat ik het wist alle bij de keren de meter gaan lopen bij jullie , terwijl ik niks kon zien op mijn telefoon , ik wil daar om ook mijn geld terug , anders ga ik stoppen bij jullie dit wel een beetje te gek

als dit probleem netjes word afgehandeld

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 03 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Beste heer Berveling,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er meer kosten in rekening zijn gebracht dan u had gewenst. Helaas kunnen wij uit uw bericht niet opmaken om welke data dit gaat. Wij willen u vriendelijk verzoeken ons per e-mail een toelichting te geven en op welke data deze situatie zich heeft voorgedaan zodat wij deze situatie voor u kunnen onderzoeken. U kunt dit versturen naar helpdesk@parkmobile.nl.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Stevie van Maarle
Customer Support

Heeft op 03 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Zit op WhatsApp met ze maar je word gewoon niet serieus genomen, en bij jullie doen ze dit voorstel beet raar toch zijn gewoon stelletje criminelen

Alle klachten die gemeld zijn door a.e. berveling