Klacht: teveel betaald.

op 09 mei 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

wilde parkeren op vale hen te hoorn nr ppl. 21517 zet zoek funktie aan op mijn Iphone om 10.41 app. is gaan zoeken maar bleef zoeken bleek later storing te zijn.auto verzet naar parkeermeter en per bankpas 2.50 euro betaald. kom bij vodafone ,verkoper probeert met zijn telefoon ook parkmobile het zelfde probleem .Kom thuis om 11.30 en wil bellen staat er op de telefoon datik nog niet heb afgemeld de tijd stond inmiddels op 14.08 uur meteen afgemeld en later parkmobile gebeld na verhaal advies van u gekregen om rapport te maken dus bij deze.

Als U de moeite wilt nemen om het teveel betaalde geld van de gemeente hoorn terug te krijgen en retour te storten op mijn rekening het bedrag is 5.94 euro alsu dat lukt neem ik mijn pet voor u af.

voor de volgende vraag ben ik niet technische genoeg sorry.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Parkmobile

6 maanden geleden - Beste heer Sturm, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u problemen heeft ervaren met de app. Helaas ondervonden wij op 09-05-2017 moeilijkheden in het systeem, waardoor het aanmelden/afmelden van een actie en inloggen trager kon verlopen of helemaal niet lukte. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Graag zouden wij een kopie van uw parkeerkaartje ontvangen of een ander betaalbewijs waarmee u aantoont op een andere manier betaald te hebben. Aan de hand daarvan kunnen wij kijken hoe wij u tegemoet kunnen komen. U kunt dit sturen naar helpdesk@parkmobile.nl. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door kl.nr. 3548106