Klacht: Teveel betaald

op 18 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte dame/heer,
Voor de periode 2 sept. t/m 16 sept j.l. heb ik mijn abonnement stop gezet ivm vakantie. Dit is nooit verrekend.
Verder bevreemd het mij dat ik zover vooruit betaal, heb nu al betaald tot en met 1 december 2016??!!
Hoor graag van u,

Mevr. A. van Kampen
Klantnr. 132381133.

Als de bijna 2 weken verrekend zijn, en graag uitleg over die vooruit betaling.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mieke.vankampen@kpnplanet.nl

1 maand geleden - Ik wacht even af.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:02 geantwoord

Geachte mevrouw Van Kempen,

Bedankt voor uw bericht.

Bij het tijdelijk stopzetten van het abonnement vindt zich geen verrekening plaats. Behalve het stopzetten van de bezorging, bieden wij ook de mogelijkheid om tijdens uw vakantieperiode de krant op een andere adres binnen Nederland te laten bezorgen of om vakantiebonnen te ontvangen. Wellicht dat u in de toekomst gebruik wilt maken van onze 'alternatieve' vakantieservice.

Wat betreft de datum van de betalingen, schrijven wij twee tot drie weken af, voordat de nieuwe periode ingaat. Hierdoor kan soms een verschil zitten in datums dat afgeschreven wordt. Het is begrijpelijk dat dit voor verwarring kan zorgen en zullen wij hierom uw melding intern doorgeven.

Wij danken u voor het delen van uw ervaring. Dit stelt ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Heeft op 27 oktober 2016 om 17:15 geantwoord

Niet helemaal, hoe lopen de periodes dan ??
Betaal ik per kwartaal ?

Alle klachten die gemeld zijn door mieke.vankampen@kpnplanet.nl