Klacht: Teveel betaald

op 21 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde twee Axa defender-sleutels voor mijn fiets (art.code 135000) en heb ze ontvangen. Maar de betaling is 2 maal gebeurd door domiciliëring van mijn rekening BE66 4045 0556 3143: een eerste keer 30,30 EUR op 4 mei en een tweede keer op 24 juni: 30 EUR.
Gelieve het teveel-betaalde terug op mijn rekening over te schrijven.
Mvg.
A Broucke, Kruisbeklaan 14, 2920 Kalmthout, België.

Gewenste Oplossing:

Als het teveel-betaalde terug op mijn rekening komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 juli 2016 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Jul-2016 De heer Broucke per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Antoine Broucke