Klacht: Terugzetten van de kliko’s

op 24 augustus 2017 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Iedere donderdag worden de kliko’s geleegd in de wijk zalmplaat in Hoogvliet. Alleen hebben de vuilnismannen erg veel moeite met de kliko’s terug zetten daar waar ze vandaan komen. Ikzelf en de andere bewoners zetten netjes alle kliko’s ter aanbieding bij elkaar op de stoep op een hoek. En bij het legen worden ze verdeeld over meerdere parkeerplaatsen voor de huizen of zetten ze ze breed uit op de stoep/straat zodat de ingang naar achter gelegen parkeerterrein geblokkeerd is. Dus je kan of niet parkeren voor de deur, of je kan het parkeerterrein niet af of in. Al vaak klachten gedaan bij de gemeente Rotterdam maar ze blijven dit doen. Is puur bewoners pesten lijkt t wel.

De vuilnismannen zetten de kliko's terug zoals ze stonden. Zo kan iedereen normaal zijn auto parkeren voor of achter. En het is wel zo netjes om het neer te zetten zoals het hoort.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roteb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roteb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte1984