Klacht: Terugzending niet ontvangen

op 14 januari 2014 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb in mei 2013 bij luxstyle.be een pakketje van 5 maskers gekocht, Acnekiller, en haarextensies. Ik heb dit enkele dagen later teruggestuurd naar een adres in Denemarken. Op de site staat dat er 14 dagen retourrecht is, dat is allemaal geen probleem. Enkele weken later ontvang ik het bericht dat de maskers zijn aangekomen en dat ik nog een rekening van €69,95 moet betalen, van de extensies. Maar in het pakketje zaten dus wel degelijk de extensies en de maskers. Dus ik heb contact met iemand van het bedrijf, waar ze eerst zeiden dat er helemaal niets in de verpakking zat. Later zeiden ze dan dat ik enkel de maskers zou hebben opgestuurd. Maanden later heb ik niets meer gehoord tot ik nu een brief kreeg waarin staat dat ik de extensies + €478,34 interest moet betalen.

Ik ga niet betalen voor iets dat ik terug heb opgestuurd naar het bedrijf, ik heb nog steeds het bewijs van de post dat ik het pakket heb opgestuurd. En ik ga al helemaal de belachelijk hoge interest niet betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door larissavs