Klacht: Terugzendend Eco Slim

op 05 september 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket aan ontvangen van ecoslim met 5 potjes van Ecoslim ik had aan de telefoon gezegd dat ik het nog al veel geld vindt om mij dit product aan te schaffen en dat ik er niet mee wil verder gaan. Gisteren dinsdag 4 september 2018 heb ik toch het pakketje ontvangen en wil deze kosteloos terugzenden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik deze kosteloos kan terugzenden en mij verder niets wordt aangerekend

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 05 september 2018 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het nagekeken voor u en u heeft aangegeven gebruik te willen maken van ons aanbod.
Ook heeft u gekozen om het bedrag niet ineens maar in 3 termijnen van 52 wilt betalen.
Uiteraard mag u het pakket aan ons retourneren echter zijn de kosten hiervoor voor de klant.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Esther klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door PascaleRubin