Klacht: Terugvordering van voorschot

op 01 oktober 2016 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst in Gerona stond onze bestelde auto niet klaar.Deze was door een fout van Sunny cars geanuleerd.Hierdoor moesten wij eerst in de avond met een taxi naar het complex.Kosten 92 Euro.Volgende dag was de enige oplossing het overnieuw huren van een auto en deze kosten kregen wij echt terug.Ik vroeg nog 100% zeker.Ja zei deze jongenman aan de lijn.We hadden niet veel keus dus toch maar gedaan.Via Enterprise gehuurd en dat kwam op 701.39

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon het bedrag van de extra gehuurde auto plus taxikosten vergoed krijgen.En dat is 793.39
Ik vind dat Sunny Cars dit moet oplossen binnen het bedrijf.Wij hebben hier niets misdaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door reda