Klacht: Terugvlucht

op 23 juli 2016 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Op 19-07- 2016 met TI 463 hadden we een terugvlucht vanuit Antalya, We komen aan op de luchthaven,staan aan te schuiven voor in te scheken en horen dan dat we niet in de vluchtgegevens staan .We werden van hier naar daar gestuurd, Met wat geluk konden we mee als andere mensen niet kwamen opdagen.Of konden een nieuiw ticket kopen voor een latere vlucht.
Ze konden ons niet helpen omdat we alleen een vlucht hadden geboekt, De mensen met vlucht en hotel hadden voorrang ,de vlucht was om 12uur en om 11-45 was het goed we konden mee met onze vlucht.

Graag antwoord?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 27 juli 2016 om 23:53 geantwoord

Geachte heer de Backer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat de terugreis niet naar wens is verlopen. Wij doen onze uiterste best om ten aller tijden de passagiersnamen correct door te geven aan de vliegmaatschappij, helaas is dit voor u niet geheel goed verlopen en bieden dan ook onze welgemeende excuses aan.

Dit is de pagina van Thomas Cook Nederland. Voor meer informatie of verdere vragen, adviseren wij u contact op te nemen met Thomas Cook België.

Thomas Cook NL

Alle klachten die gemeld zijn door De Backer Benny