Klacht: TERUGGESTUURD PAKKET

op 05 oktober 2017 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in juli het produkt chocolade slim besteld en in augustus terug gestuurd ,nu krijg ik aanmaning van schier gerechtsdeurwaarder om het door hen terug gestuurd produkt te betalen ,ik was er heel ziek van ,daarom is het teruggestuurd geweest

Gewenste Oplossing:

het product dat hier aangeroerd staat wil ik terug sturen op voorwaarde dat de rekning geanuleerd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dorivit.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dorivit.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hinderyckx,

Naar aanleiding van uw klacht over de betalingsvoorwaarden van ons bedrijf, heeft u een email van ons ontvangen. Wij vernemen graag of uw klacht hiermee naar wens is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, kunt u reageren op de ontvangen mail

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door vera de muis