Klacht: Teruggave geld na annulering

op 11 juli 2016 over World Ticket Center WTC in de categorie Online Vliegtickets

WTC wist mij te melden dat het wel een half jaar kan duren eer ik de € 1800,00 terug ontvang nadat ik onze reis naar Bali moest annuleren ivm plotseling overlijden van mijn man op 19 mei jl. vele mailtjes verder en vaak wachten bij de telefoon tot wel ruim een half uur! Nog niets verder. De vluchtmaatschappij Emirates gaf aan dat zij het al hadden afgehandeld en dat WTC tot betaling moet overgaan! Sta met mijn rug tegen de muur!
Groet Ada

Als ik het geld waar ik recht op heb en wat van mij is en op de rekening van WTC staat terug heb op mijn rekening!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar World Ticket Center WTC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door World Ticket Center WTC in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat World Ticket Center WTC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

World Ticket Center WTC

Heeft op 11 juli 2016 om 13:46 geantwoord

Geachte mevrouw Kors,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl.

Wij vinden het buitengewoon spijtig te vernemen dat u onder deze omstandigheden heeft moeten annuleren. Wij kunnen ons voorstellen dat de termijn die is verbonden aan de afhandeling des te vervelend is. Dit is een standaard die wij communiceren gelet op de ervaringen die wij hebben met de luchtvaartmaatschappijen. Ik kan u bevestigen dat wij de restituties inmiddels van Emirates hebben ontvangen en de bedragen hebben gerestitueerd naar de rekening zoals door u doorgegeven. Gemiddeld staan de bedragen binnen enkele werkdagen op uw rekening.

Wij bieden onze excuses aan voor het e-mailverkeer dat u later nog ontvangen heeft. Dit is uiteraard geenszins onze bedoeling geweest. Per abuis is er vergeten dit e-mailverkeer na de annulering stop te zetten.

Wij wensen u veel sterkte en kracht toe de komende periode.

Customercare Team WTC.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Adawelkom60