Klacht: Terugdraaien van eerder gemaakte reparatiekosten

op 26 oktober 2017 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Het beeldscherm van mijn laptop viel regelmatig uit en deze heb ik ter reparatie naar MyCom gebracht in Nijmegen. ik werd geholpen door een verkoper en hij gaf aan dat er sowieso 30 ,- reset kosten gemaakt zouden worden en mogelijk een nieuw beeldscherm voor 100,- euro (als deze vervangen zou moeten worden )en 40,- diagnosekosten. omdat ik het allemaal wel erg veel geld vond twijfelde ik of ik deze reparatie zou moeten laten doen . een andere collega die dit gesprek opving hoorde mij twijfel en zei tegen mij dat die 40,- diagnosekosten dan kwam te vervallen. en ik heb akkoord gegeven om voor 130,- mijn laptop laten repareren. Nu blijkt achteraf dat er een kabeltje los zat en dat ik geen nieuw beeldscherm nodig heb. Toen ik naar de winkel ging om mijn laptop op te halen moest ik 70,- reparatiekosten betalen.(30 euro reset en 40 diagnosekosten) dit hadden we niet afgesproken. . De verkoper, nota bene de filiaalmanager die mij vandaag ter woord stond ontkende alles en gaf mij de indruk of ik dit verhaal verzonnen had. Hij gaf ook nog eens aan dat de betreffende verkoper die dit had toegezegd niet werkte die dag. Deze collega stond zelfs in de winkel en ontkende ook mijn verhaal . kortom, de filiaalmanager is boos weg gelopen omdat ik bij mijn standpunt bleef. lang verhaal kort uiteindelijk heb ik toch die 70,- moeten betelen om mijn laptop mee te mogen nemen. (reset 30,- en 40, diagnosekosten)

als er een welgemeende excuus komt voor de onduidelijkheid en een excuus voor het gedrag van de filiaalmanager (boos weglopen en mijn verhaal niet geloven) en dat ik voor deze reparatie 30,- hoeft te betalen ipv 70,-

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht luusvandongen

2 maanden geleden - Alle gemaakte afspraken op papier zetten is mijn advies. Dit had MyCom voor jou moeten doen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 18 december 2017 om 11:43 geantwoord

Heeft op 18 december 2017 om 20:52 geantwoord

Ik heb telefonisch contact gehad met MyCom. Er is geen excuus gemaakt en geen oplossing aangeboden maar herhaaldelijk hebben ze gezegd dat er ander informatie aan mij gegeven is en dat ik fout zit. Kortom niets opgelost of consessies gedaan vanuit MyCom. Conclusie: als er een volgende keer iets met mijn pc is zoek ik een ander bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door luusvandongen