Mijn Klacht:
Op 14-09-2016 betaalde ik 39,95 voor CleverbridgeAG.
Dit bedrag wil ik terugboeken, maar krijg ik niet voor elkaar.
Gewenste Oplossing:
terugboeking ten onrechte betaald bedrag

liselotte251 op 28 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten
Op 14-09-2016 betaalde ik 39,95 voor CleverbridgeAG.
Dit bedrag wil ik terugboeken, maar krijg ik niet voor elkaar.
terugboeking ten onrechte betaald bedrag
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 29 september 2016 om 10:03 geantwoord
29-Sept-2016 Mevrouw Nagtzaam de Mars per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service