Klacht: Terugbetaling van geannuleerde vlucht

op 14 mei 2020 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 01-12-202 heb ik met een vliegreis geboekt bij Supersaver. In april zou ik vliegen van Amsterdam naar Cancun. Deze vlucht is helaas geannuleerd door het coronavirus.

De vliegmaatschappij heeft een voucher aangeboden ter compensatie. Ik heb deze onder protest geaccepteerd, omdat Supersaver per email en telefonisch onbereikbaar was en zij een reactietermijn aangaf via de email van maximaal 7 dagen.
Op grond van de Europese Verordening 2612004 heb ik recht op een terugbetaling van het volledige bedrag, ook nu ik (onder protest) akkoord ben gegaan met uw voucher. Ik heb zojuist 75 minuten gebeld met de klantenservice van Supersaver, maar zij wijzen met de vinger naar de vliegtuigmaatschappij (Aeromexico). Aeromexico weigert ook geld terug te geven en verwijzen mij opnieuw door naar hun klachten-emailadres.

Ik wil dat Supersaver mijn vliegreis terugbetaald of bemiddelt hierin met Aeromexico.

Als ik restitutie heb ontvangen van mijn vliegreis.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaartjeVerhoeven