Klacht: Terugbetaling tuinhuis Domus

op 01 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Er is van alles misgegaan bij de bestelling(en) van een tuinhuis Domus.
De eerste was te klein; de genoemde maten bleken IN de overstek te zijn.
Wij hebben deze weer laten ophalen.
Daarna een andere besteld, ook Domus, 2 maten groter. Deze had ik besteld, met hulp van de bedrijfsleider, en direct met pin betaald.
Hiermee bleken de buren grote problemen te hebben.
Daarom heb ik deze, nog vóór de levering, helaas weer moeten afbestellen.
Dus ook wij hebben fouten gemaakt.

Maar het probleem is nu, dat wij het geld nog steeds niet terug hebben ontvangen, wel van het eerste, te kleine huisje, maar dat van het grotere, een bedrag van € 916,31. (Bestelopdr 5229661 dd 20.06-2016. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Klantenservice stuurt ons naar de winkel, in de winkel excuses, moet door klantenservice geregeld worden, daar weer mee gebeld en gemaild, div. keren, daarna toch weer naar de winkel terugverwezen. Hier hebben wij geen zin meer in, wij willen gewoon NU ons geld terug, zodat wij er weer over kunnen beschikken.

ALS WIJ ONS VOORUIT BETAALDE GELD € 916,31, DAT WIJ OP 20-06 BETAALD HEBBEN, NU PER OMGAANDE RETOUR ONTVANGEN!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door RHvS