Klacht: Terugbetaling nog steeds niet in orde

op 28 juli 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Landal GreenParks stuurt mij op 16 juni 2020 een creditnota met de belofte een bedrag van € 854,80 terug te storten op mijn rekening. Vandaag heb ik voor de derde achtereenvolgende week gebeld waar mijn geld blijft. Het is inmiddels 28 juli 2020. Steeds krijg ik van het contactcenter dezelfde opmerking: ‘Ik begrijp het, mevrouw, ik snap dat het heel vervelend is, ik maak er een notitie van, ik geef het door aan de afdeling die daarmee bezig is, daar is wel een achterstand dus ik kan niet zeggen wanneer u uw geld terug zult krijgen. Ik begin nu schoon genoeg te krijgen van deze duidelijk geïnstrueerde nep-klantvriendelijkheid. Zo snel met incasseren, en zo laat met retourneren? Het is echt een wassen neus dat een bedrijf zoals Landal Greenparks het met retourbetalingen druk zou hebben. Dat zou nog wijzen op wanbeleid door personeelstekort. Ik ga vandaag aan alle juridische bellen trekken die mogelijk zijn.

Ik ben pas tevreden als ik € 854,80 op mijn rekening teruggestort heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WilvanKessel2000

4 maanden geleden - Na indienen van de klacht heeft Landal GreenParks het bedrag inmiddels op mijn rekening teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door WilvanKessel2000