Klacht: terugbetaling nog niet ontvangen

op 12 juli 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Bestelling campingwasmachine geplaatst 14/06/2016
Geen info over levering, na 3 mails antwoord: door grote vraag niet leverbaar, wachttijd 6 weken (dit voor seizoenartikel). Bevestiging gehad van annulatie met de standaard belofte geld terug binnen de 14 dagen.
12/07/2016 nog niets terugbetaald, mail gezonden, antwoord: fout bij behandeling mijn dossier. Zal manueel behandeld worden maar zeker nog 5 werkdagen duren.
Mail gezonden dat dit niet kon aanvaard worden (manuele handelingen duren niet zo lang) en onmiddellijk behandeling gevraagd want tenslotte al wel 3 weken: geen reactie meer

geld onmiddellijk terug. Deze website verkoper heeft heel wat meer tijd nodig om terug te betalen dan andere en doet het dan nog niet zonder aandringen.
Hier moet dringend iets aan gedaan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ritatack

1 jaar geleden - Terugbetaling eindelijk gedaan. Jammer dat de klant voor een beloofde terugbetaling binnen de 14 dagen na 4 weken hiervoor een klacht dient neer te leggen. Wat gebeurt er als men dit niet doet? In ieder geval: opgelost maar nog kopen bij Tell Sell... nee, zeker niet.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte mevrouw Tack,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze nog openstaande klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@telsell.com of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ritatack