Klacht: Terugbetaling na retourzending

op 22 september 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Normaal ben ik heel tevreden over het merk Tommy Hilfiger. Nu heb ik voor het eerst via de webwinkel een bestelling gedaan. Ik kreeg netjes mijn bestelling en ook een terugbetaling van het artikel wat niet geleverd was, maar… Toen ik 3 items niet pasten en deze al op 12 augustus heb teruggestuurd begonnen de problemen. Ik heb tot op heden nog geen geld of bericht van Tommy uit ontvangen. Ik moet elke keer zelf bellen voor een update en krijg elke keer hetzelfde verhaal te horen (dat mijn casus bij het hoofdkantoor ligt). De mensen bij de klantenservice zijn heel vriendelijk, maar geven aan dat zij ook niet meer kunnen doen dan een email sturen naar het hoofdkantoor. Graag wil ik nu gewoon eindelijk een respons van het hoofdkantoor, zodat ik eindelijk mijn geld terug kan krijgen. Ik weet nu wel 1 ding, ik bestel nooit meer via de webwinkel….

Als ik eindelijk mijn geld terug heb.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lbalk