Klacht: terugbetaling

op 28 september 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag,

ca. 6 tot 8 weken geleden heb ik de slim N lift air via het postkantoor naar u teruggestuurd omdat het artikel niet voldeed aan de verwachtingen. Tot op heden heb ik nog geen reactie of betaling van u ontvangen.
Wilt u zo snel mogelijk deze klacht afhandelen?

Met vriendelijke groeten,

Anja van Duijvenbode
Linge 50
2911 EK Nieuwerkerk aan den IJssel.
gironummer 3151540

Gewenste Oplossing:

snelle terugbetaling van het bedrag a € 59,95

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de retourzending gecontroleerd, storting is doorgegeven aan de afdeling administratie.

Alle klachten die gemeld zijn door anja marina