Klacht: Terugbellen

op 05 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

vorige week heb ik contact (voor de zoveelste keer)opgenomen met canal digitaal dat mijn oude abonnement nog steeds niet is gewijzigd in het abonnement van 1,50 per maand.(extra smart card voor tweede toestel) en ik nog steeds het volle tarief betaal per maand. (dit al vanaf 02-2012) Men zou mij hier binnen een week over terug bellen maar dit is nog steeds niet gebeurd. Er wordt van alles beloofd maar men komt geen afspraken na.

ik wil dat het betaalde abonnementsgeld met terugwerkende kracht word terugbetaald en het abonnement nu eindelijk eens word omgezet naar het juiste abonnement. (extra kaartje voor 1,50 per maand)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 juli 2012 om 13:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kosmeier,

Uw klacht is in behandeling genomen en de extra kaart is met terugwerkende kracht in onze administratie verwerkt.

Jen
Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wimpert