Klacht: Terug vordering

op 27 september 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt maandelijks al 8 maanden lang of meer een bedrag van €14,95 van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik het wist

Ik ben tevreden pas als ik mijn geld terug
gestort is en dat die stichting met die praktijken stopt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij LBBH of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via de contactpagina van de website; http://www.huurcoach.nl/huren/contactformulier.aspx Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 28 september 2016 om 11:46 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Bognouch