Klacht: terug sturen kost geld!

op 21 december 2012 over Lecturama in de categorie Magazines

ik heb een digitaal fotografie pakket laten bezorgen omdat dit volgens de verkoper ook wel een leuk kado kon zijn, zelf heb ik er niet veel mee en aangezien ik het retour kon sturen als het me niet beviel dacht ik niets te verliezen te hebben maar het is een pakket wat je verder moet sparen anders is het niet compleet dus dat is helemaal niet leuk om kado te geven en toen ik het terug wou sturen bleek dat ik daar voor moest betalen! en dat is dus bijna net zo duur als dat je het houd! en dit is mij niet verteld aan de telefoon anders had ik het niet gedaan! ik heb twee meldingen via de site gedaan en gebeld maar ik moet dus of betalen of betaald retour sturen en dat vind ikniet netjes.

ik heb gezien dat ze twee antwoordnummers hebben, graag zou ik de zending gratis terug sturen zodat hun het product terug hebben en het mij geen geld kost want ik wil niet betalen voor iets wat totaal niet is wat ik had verwacht.
Als het netjes opgelost kan worden mogen ze mealtijd bellen voor leuke aanbiedingen maar anders niet meer dan zijn ze een klant kwijt

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 27 december 2012 om 16:54 geantwoord

Geachte heer Plemper,

Wij hebben u op 20 december een mail met een oplossing gestuurd.
Wij gaan er van uit dat uw klacht is opgelost.

D. van Egmond
Lecturama

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lecturama beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht IPlemper

6 jaren geleden - mijn klacht is niet opgelost want ik heb helemaal geen e-mail ontvangen en zit nog steeds met een pakket in huis waar ik niets mee kan en wat ik graag terug wil sturen naar een antwoord nummer zodat het mij niet net zoveel kost als het houden. met vriendelijke groet, Ilona Plemper

Alle klachten die gemeld zijn door IPlemper