Klacht: Terug sturen

op 30 januari 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn opleiding terug sturen, maar krijg van niemand goede informatie. Ook heb ik al een aantal vragen gesteld aan de klantenservice maar ook vanuit die weg word je niet goed geholpen, ze worden saggerijnig en gaan hele korten andwoorden geven en zeggen alleen
Maar alles kan je op de site vinden maar ook dat is niet duidelijk!

Gewenste Oplossing:

Het adres krijgen naar waar ik mijn opleiding naar terug kan sturen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. In onze administratie zie ik dat het pakket inmiddels retour is gekomen. Onze excuses dat u een nare ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Zij zijn er juist om de student zo goed en netjes mogelijk te helpen en van informatie te voorzien.Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha22