Klacht: terug geven van wisselgeld

op 05 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Was vanochtend bij de Jumbo, heb mijn boodschappen betaald met 50 euro. kreeg wissel geld bon en zegels. Thuis zag ik dat ik geen briefje van 20 had terug gekregen alleen klein geld. Met 15 min . was ik terug nee ze konden het niet nakijken en nee alles zit in de kluis en nee de kassa tellen kon ook niet. Nu word ik morgenmiddag terug gebeld, en dan ga ik ervan uit dat die voor de kassa eerlijk is. Ik kom al 2o jaar in deze winkel hoewel hij een paar keer van naam is veranderd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben heel BOOS.

Dat er direkt naar gekeken wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht cvanwieringen

1 jaar geleden - Ik wil ook even laten weten dat de manager van betreffend filiaal bij mij thuis is geweest en zijn excuses heeft aangeboden en ja er was 20 euro over en ja het had ook anders opgelost moeten worden. Ik heb zijn excuses en plantje aanvaard en hoop zoiets nooit meer mee te maken. Toch zou ik kijken of de klant niet gelijk geholpen kan worden.

Reactie van de melder van de klacht cvanwieringen

1 jaar geleden - Bij deze wil ik ook laten weten dat de betreffende manager bij mij thuis is geweest en

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cvanwieringen