Klacht: terug betaling periodeafrekening

op 14 juli 2016 over Evides in de categorie Waterschappen

14 juni kreeg ik mijn periodeafrekening en heb krijg ik 806,46 terug dit bedrag zou 28 juni worden overgemaakt na tig keer te hebben gebeld waar het geld bleef ben ik nu ruim 1 maand verder en nog niets gestort gekregen ik vindt dit echt te bizar voor woorden heb al een aantal keer gebeld met Evides en wordt alleen maar aan het lijntje gehouden afgelopen maandag weer gebeld want een mevrouw zei 8 juli dat het over is gemaakt ja hoor u moet het dinsdag of woensdag op uw rekening hebben nou mooi niet dus.
Vanmorgen 14 juli weer gebeld verteld mevrouw doodleuk dat het deze vrijdag wordt overgemaakt was een foutje van die andere mevrouw om te zeggen dat het afgelopen vrijdag 8 juli werd overgemaakt excuses voor het ongemak.
Kortom iedereen verteld dat het wordt of is overgemaakt maar voorlopig komt er niets op mijn rekening echt te bizar voor woorden.
Evides kom beloftes na en stort mijn bedrag vandaag terug!!!

Als het geld wat ik terug krijg na (ruim 1 maand) vandaag of morgen op mijn rekening staat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mams50