Klacht: terug betaling

op 10 februari 2018 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 dec. Hi conny,

Kijk eens aan, wat leuk! Wij hebben je bestelling met ordernummer 536762 goed ontvangen

Je hebt de volgende bestelling gedaan:
Artikel Prijs
Denver Radio DAB+ DAB-36 Hout € 49,99
Happy € -7,50
Totaal € 42,49
Betaalmethode:
Betaling Datum Betaald
Ideal 5 december 2017 12:51 € 42,49

naar meerden keren gebeld een mail gekregen:
Beste meneer / mevrouw,

Je hebt het al gemerkt? Je hebt je pakket nog niet ontvangen.

Helaas moet ik je melden dat het artikel dat je besteld hebt momenteel niet meer leverbaar is.
Ik ben daarom genoodzaakt om je bestelling te annuleren. Sorry!

Afhankelijk van de betaalwijze die je hebt gebruikt zal de terugbetaling als volgt te werk gaan:

Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen. Heb je al betaald, dan geven we Afterpay opdracht het bedrag terug te storten. Bij een gedeeltelijke annulering krijg je geen aangepaste rekening van Afterpay en kun je ook niet via de betaallink betalen. Het restbedrag mag met betaalgegevens overgemaakt worden.

iDeal: we gaan je terugbetalen binnen 10-14 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald

Creditcard/Paypal: we refunden binnen 5-10 werkdagen

Kijkshop kadokaart/ tegoedkaart: we gaan je kaart opnieuw opwaarderen.

FreeBees: storten we terug indien mogelijk. Zo niet, dan zijn dan ontvang je een kadokaart.

daarna meer dan 5 keer gebeld maar nog steeds niks terug gestort,wel veel beloofd maar niks gestort.
wat kan ik nog doen.

groeten conny

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door conny put