Klacht: terug betaling

op 04 april 2017 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Geachte Hr./ Mevr.
Ik heb een bedrag van 38 euro betaald aan Marbella rent a car omdat ik de auto buiten de normale tijd zou inleven . Dat heeft niet plaatsgevonden. Ik heb de auto binnen de normale tijden ingeleverd. Ik heb 3x contact gehad met Marbella rent a car, steeds werd mij mij medegedeeld dat het geld zou worden overgemaakt. ( binnen 2 dg, binnen 2 weken….) Wij zijn nu 6 weken verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb met sunny cars het contract afgesloten en vind het u verantwoordelijkheid om te zorgen dat het bedrag op mijn rekening wordt teruggestort..
Mijn klantnummer bij Marbella rent a car is 25011210
Ik hoop dat deze zaak snel naar behoren wordt afgehandeld.

geld zo snel mogelijk terug betalen....

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

Bericht van Sunny cars

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, We raden overigens ook aan om je bankgegevens even te verwijderen. Dit bericht kan ook door kwaadwillenden gelezen worden. Met vriendelijke groet, Pieta van Sunny Cars

Reactie van de melder van de klacht jjmhevers@home.nl

4 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Ik hoop snel het gevorderde bedrag terug te ontvangen. Groeten, Jozef Evers

Reactie van de melder van de klacht jjmhevers@home.nl

3 maanden geleden - Geachte Hr./Mevr., Tot mijn verbazing moet ik helaas constateren dat het gevorderde bedrag 38 euro nog steeds niet is overgemaakt. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om Marbella Rent a Car, te verzoeken het bedrag op mijn rekening te storten Mijn klantnummer bij Marbella rent a car is 250112010 Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij uw bedrijf ligt , om te zorgen dat de zaken naar wens worden afgehandeld. In afwachting teken ik , Jozef Evers

Alle klachten die gemeld zijn door jjmhevers@home.nl