Klacht: Ter waarde van

op 19 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik ging ook een keertje bieden ik vond een bestekset van Sola. Dus ik ging bieden wel in me achter hooft dat er verzendkosten en administratie kosten bij kwamen. Sola bestekset stond er onder. TWN €70,-
Dus ik dacht 36,- inclusief extra kosten is een koopje. Maar in werkelijkheid kost de zelfde set maar €39,95!
Ik vind het erg misleidend!!!!!! Achteraf had ik eerst zelf op Google moeten zoeken.

Dat ze de bieders misleidend met andere woorden "oplichters"
Ook al staat het in de voorwaarden wil ik het toch annuleren.
Dan ben ik te vrede. En de echte waarde bij het product vermelden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het aangeboden product.
Wij houden altijd de adviesprijs aan die wij van de aanbieder krijgen. Het kan voorkomen dat u een product met een lagere adviesprijs op bijvoorbeeld bol.com ziet staan, dit komt dan doordat de verkoop van dat product via een externe partij verloopt en dus niet via de aanbieder van het product zelf.

Inmiddels heeft u al contact gehad met onze klantenservice en omdat u recht heeft op herroeping bij een product hebben wij de veiling voor u geannuleerd.

Wij wensen u een hele fijne dag verder.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door cs Lagerweij