Klacht: tentamen statistiek 11

op 10 februari 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Tijdens het tentamen van sta11 had ik last van een computer die het bestand van n@tschool niet wilde downloaden. Ik probeerde het tentamen dan maar gewoon op internet te maken, vervolgens bleek mijn toetsenbord op amerikaans te zijn ingesteld. Toen dat probleem opgelost was, was ik inmiddels halverwege opdraht 2 en moest ik een kalibratielijn maken. Toen ik de kalibratielijn maakte liep het bestand vast en werd er hulp geroepen om mijn bestand terug te vinden, helaas was dit niet gelukt. Minimaal de helft van de tijd(45 minuten) die voor het tentamen ingeroosterd was, was verspild, aangezien ik heel het tentamen opnieuw moest gaan maken, zonder extra tijd. Ik heb door tijdsnood een onvoldoende gehaald (5). Hierdoor heb ik mijn eerste kans op een voldoende gemist.

Ik hoop dat de computers zodanig gecontroleerd worden dat het opstarten geen problemen veroorzaakt en het downloaden en opslaan van het bestand ook gewoon moeiteloos lukt, of anders al voorgeprogrammeerd is op de computer. Het zou ook fijn zijn als er surveillanten aanwezig kunnen zijn die verstand hebben van computergebruik en dergelijke.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Beste Jaya, wat vervelend! Ik ga even contact opnemen met je opleiding en kom erop terug. ^IH

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 21 juni 2016 om 08:19 geantwoord

We vinden het heel vervelend dat dit zo gelopen is Jaya. Wij hebben de klacht direct doorgezonden aan de opleiding, het heeft de aandacht. Mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen dan kan je ons (Webcareteam) bereiken via webcare@hr.nl, dit werkt een stuk handiger en sneller dan Klacht.nl, uiteraard kunnen klachten ook altijd via de officiele klachtenprocedure gemeld worden. Deze vind je op hint: http://hint.hro.nl/nl/HR/Over-de-HR/Rechten-en-plichten/Klachten---wat-te-doen/ mvg

Alle klachten die gemeld zijn door J.Misier