Klacht: Ten onrechte openstaande rekening Emesa

op 03 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zojuist heb ik ’n brief ontvangen waarin staat dat wij op 25 juli 2 tickets voor Hellendoorn zouden hebben gekocht a €29, wij hebben echter absoluut niks besteld! Ik weet helemaal nergens van! Nu worden er ook nog incassokosten in rekening gebracht voor iets wat wij nooit besteld hebben. Moet niet gekker worden! Ik ga ervanuit dat dit opgelost gaat worden. Ik ga toch niet betalen voor iets waar ik niks van af weet

Wanneer bevestigd wordt dat deze rekening te onrechte is verstuurd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste Emmie1, Wij begrijpen dat het schrikken is als je bericht krijgt van Intrum. Wij kijken graag met je mee wat er gebeurd. Kun je via webcare@VakantieVeilingen.nl o.v.v KLacht.nl het dossiernummer referentienummer sturen van Intrum. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VakantieVeilingen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 september 2018 om 18:28 geantwoord

Hi Emmie,

Mijn collega heeft het inmiddels al opgepakt. Hiermee is jouw account geblokkeerd en de veilingen zijn geannuleerd. Let je wel eventjes op in het vervolg als je mailtjes of iets dergelijks ontvangt over dat je een veiling zou hebben gewonnen. Dat zou het een stuk makkelijker maken.

Fijne avond!

Mila -Webcare Vakantie Veilingen