Klacht: ten onrechte heeft dit bedrijf geld van mijn rekening afgeschrevern

op 26 juni 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb Mijndomein.nl reeds in 2015 laten weten dat wij geen enkel domein meer hadden lopen bij deze domeinhandelaar. Oplichters zijn het door de afgegeven automatische incasso via Foundation DocData toch te laten incasseren. € 72,- is er onterecht geincasseerd. Nu probeert Mijndomein.nl hetzelfde te doen via Stichting Adyen, wederom € 72,-. Ik heb deze tijdig kunnen blokkeren. Wanneer zijn wij van Mijndomein helemaal verlost?

Als wij van alle Mijndomein-incasseringen, via welke andere naam dan ook (of dat nu Foundation DocData is of nu weer via Stiochting Adyen), helemaal verlost zijn er er niet meer stiekem geincasseerd wordt voor namen die reeds lang zijn opgezegd. Schandalig!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 29 juni 2017 om 12:51 geantwoord

Bericht van docdata payments

3 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door CubaCasa