Klacht: Ten onrechte geld van rekening afgehaald.

op 24 oktober 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Er is door huurwoningen.nl geld van de rekening ingehouden.
Dit heb ik terug laten boeken.
Nu ontvang ik vandaag een schrijven dat we het bedrag binnen 14 dagen dienen te betalen anders komen er incassokosten van €40,- bij.
Er zou een premium account aangemaakt zijn door mij, weet nergens van.
Heb vandaag gebeld en gesproken met een jongeman, hij heeft wel direct het abonnement stopgezet, kreeg daarvan vrij snel per email een bevestiging van de opzegging. Maar betreffende vragen het hoe en waarom moest toch echt schriftelijk.
Ik heb daarin gevraagd of ze binnen een week kunnen aantonen dat ik mij aangemeld heb voor een abonnement.
Wel heel toevallig dat er vandaag een gelijke klacht is binnengekomen.

Als ik een schrijven ontvang waarin staat vermeld dat het een vergissing is. Maar ben ook wel erg benieuwd hoe ze aan mijn gegevens komen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer De Lannee, Zoals een collega reeds aangegeven heeft is er op 24 mei jl. een account aangemaakt. Nadat het account aangemaakt is, is er per mail een bevestiging van verzonden. Doordat er een betaling is gestorneerd ontvangt u een schrijven over een openstaande factuur. Kunt u anders nogmaals contact opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen wij u inhoudelijk meer vertellen over het account. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:44 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door RoSu