Klacht: Ten onrechte beschuldigd van diefstal

op 28 september 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik heb een casinoverbod gekregen omdat ik E5,- had gevonden en van de grond had geraapt maar toen mij gevraagd was, heb je E5,- gevonden heb ik deze netjes ingeleverd maar hiermee was het niet klaar en ben ik notabene beschuldigd van diefstal + een jaarverbod. Had deze klacht al eerder gemeld via klacht.nl maar ben nu sinds gister afgescheept met een aangetekende brief waarin gezegd word dat ik al eerder een aangetekende brief had ontvangen (nooit gehad) en dat ik daar nog niet op gereageerd zou hebben en dat als ik alsnog een persoonlijk gesprek zou willen dan kon ik hiervoor een afspraak maken in een tijdelijke vestiging in Leeuwarden maar dat de opgelegde sanctie gehandhaafd zou blijven en hiermee werd ook de klacht afgesloten via klacht.nl Ongelooflijk DIT IS TOTAAL GEEN OPLOSSING!!!

Wanneer dit nou eens word opgelost!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 24 oktober 2017 om 16:27 geantwoord

Heeft op 26 oktober 2017 om 12:28 geantwoord

Dit is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door casinoklacht