Klacht: Ten onrechte al een jaar elke maand incasso!

Vhiemstra op 03 maart 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toevallig kwam bij mij aan het licht dat er al een jaar lang ten onrechte elke maand €15 wordt afgeschreven.
Omdat het een relatief klein bedrag is is mij dit niet eerder opgevallen. Nu in zware financiële Corona tijden valt het mij op.
Ik heb nooit toestemming gegeven om dit elke maand af te schrijven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil al het ten onrechte afgeschreven geld retour ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 maart 2021 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

03-Mar-2021 De heer, mevrouw Hiemstra per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Vhiemstra