Klacht: ten onrechte aanmaning

op 24 augustus 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Reeds betaald op 1 augustus 2017. Kregen zelfs een bevestiging van Klarna dat betaling was ontvangen. Op 15 augustus 2017 een aanmaning. Na telefonisch kontakt (erg moeizaam van Klarna medewerkster) moesten wij een bewijs opsturen van betaling. Ook dat hebben wij gedaan. Tot op heden geen reactie van Klarna. Ook niet op onze reminder. Wat een administratie. En de arrogantie om niet te reageren op onze mails. We zien al uit naar de deurwaarder. Betalingsbewijs kunnen wij overleggen. Wij wachten af.

Wij zijn pas tevreden na een excuus van Klarna.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 24 augustus 2017 om 17:05 geantwoord

Beste Ronald en Henny,

Betalen via Klarna hoort natuurlijk altijd soepel te verlopen. Dat is immers waar Klarna voor staat. Ik vind het daarom ook erg jammer om te lezen dat jullie Klarna in dit geval op een onaangename manier hebben ervaren. Dat is zeker niet hoe wij onszelf willen promoten.

Ik heb alles uitgezocht en ter verduidelijking zal ik aangeven wat er precies is gebeurd.

Op het moment dat u uw bestelling plaatste bij VidaXL heeft VidaXL twee facturen in ons systeem aangemaakt in plaats van één. De reden daarvan is onbekend. Toen u vervolgens de betaling deed is één van de facturen tegen de betaling weggevallen en bleef de ander nog onterecht openstaan.

Uiteraard hebben wij inmiddels contact gehad met VidaXL om ervoor te zorgen dat de onterechte factuur wordt afgesloten. Gistermiddag is dit dan ook daadwerkelijk gebeurd. Het misverstand is dus geheel opgelost.

Ook belangrijk om aan te geven is dat wij in de afgelopen periode ontzettend veel e-mails hebben ontvangen waardoor er een achterstand is ontstaan en het langer kan duren voordat uw e-mails worden beantwoord. Daarvoor alvast onze excuses. Bovendien mag u natuurlijk altijd de beste service verwachten van onze klantenservice. Een hoge klanttevredenheid is namelijk één van de belangrijkste streven binnen ons bedrijf. Wij nemen uw terugkoppeling over het telefoongesprek dat u met onze klantenservice heeft gevoerd daarom uiterst serieus en zullen daar zeker actie op ondernemen.

Al met al natuurlijk onze excuses en ik wens u nog een prettige dag toe.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door R.C. en J.H. Roos