Klacht: ten onrechte aanmaning

op 26 mei 2016 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 maart 2016 is het abonnementsgeld a € 44,50 van onze rekening afgeschreven en naar uw rekening overgemaakt, en nu krijgen wij een herinnering

Gewenste Oplossing:

Zodra wij van u een excuus krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

Reactie van de melder van de klacht adenannie30

9 maanden geleden - U zond mij ten onrechte een herinnering alsof ik niet tijdig betaald zou hebben, quad non. Betaling is tijdig voldaan. Graag excuus en bevestiging dat er betaald is

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adenannie30