Klacht: Tempo-Team kon mijn paspoort niet vinden

op 03 juli 2012 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

Een tempo-team medewerker maakt een kopie van mijn paspoort. Vervolgens gaf ze aan dat ze het al had teruggegeven. Uiteindelijk heb ik bij de gemeent opgegeven dat mijn paspoort verloren/vermist was. Toen heb ik een ID-kaart aangevraagd omdat het voordeliger was want ik moest ooknog een boete betalen voor het feit dat ik mijn paspoort niet had. Een aantal maanden later, belde een heer van tempo-team mij op, met de mededeling dat mijn paspoort op de glasplaat ligt van tempo-team. Terwijl hiervoor al werd vermeld van niet. Nu heeft hij mijn ongeldige paspoort opgestuurd per post. Hier kan ik nu niks meer mee omdat het al als vermist is opgegeven. Hierdoor heb ik nu 2 maal de kosten van mijn paspoort betaald, 1maal het paspoort die een paar maanden oud was en 1maal de boete. De politie adviseerde mij om eerst een klacht te sturen voordat ik verdere stappen onderneem.

Graag wil ik de kosten, 2maal de kosten voor een paspoort terug hebben.

Bericht van Tempo-Team

5 jaren geleden - Hallo Stephanie, Erg vervelend voor je dat dit is gebeurd. Ik stuur je een mail met wat vragen en dan hoop ik dat je snel reageert. Met vriendelijke groet, Webcare Tempo-Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tempo-Team in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tempo-Team een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tempo-Team

Heeft op 14 augustus 2012 om 11:02 geantwoord

Tempo-Team heeft actie ondernomen naar zowel klager als medewerker en beschouwt de melding hiermee als opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door sstudent