Klacht: TeLUREgesteld

op 17 augustus 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Vandaag een top dag gehad in walibi holland, goed weer, aardig personeel, leuke attracties ect. Niks op aan te merken. Toch waren wij, zoals u in de titel kunt lezen wat teleurgesteld. Want ook wij doen mee aan de rage “pokemon go ” en op internet was er veel te lezen dat er goede pokemon te vinden zou zijniet. Walibi maakte hier zelfs reclame voor. Voor ons was er helaas weinig te vinden, we hebben met een medewerker gesproken die aangaf dat rond 6 tot 10 uur de echte pokemon zullen verschijnen, wij betalen hier zelfs namelijk voor, liet hii weten. Hij zei zelfs : ” de medewerkers van het park spelen geen pokemon go omdat het te frustrerend is dat we niks kunnen vangen tijdens werktijd”. De hoeveelheid lures die aanwezig waren, was daarentegen echt top. Maar ook hier kwamen geen goede pokemon op af. We hebben mede toeristen hierover gesproken die het volkomen met ons eens waren helaas.
Erg leuke dag gehad, maar licht teleurgesteld dat de belofte niet werd waar gemaakt.

Wij zijn tevreden wanneer er geen reclame wordt gemaakt voor iets wat er niet is of wanneer beloftes worden waar gemaakt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reneereedijk