Klacht: Telkens weer een ander verhaal van medewerkers

op 09 juli 2020 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had eerst al mijn abonnement lopen bij telfort en dat is nu kpn. Sinds het naar kpn is hele slechte communicatie merk met medewerkers onderling of het niet genoeg deskundigheid ik heb al sinds mei contact gehad over abonnement wijziging omdat mijn dochter minder jarig is heb ik haar abonnement op mijn naam ook. En ik wilde die van haar toen wijzigen met nieuwe toestel ja werd er gezegd ja dat is mogelijk je hoeft week voor te wijzigen. Maar ik had er een naar gevoel bij omdat ik bij die abonnement een toestel betaling nog had lopen dacht ik moet ik dat niet eerst afbetalen? Heb ik na een week weer contact gehad en ja hoor ik had gelijk toestel moest eerst afbetaald zijn dan kon ik weer verlengen/ abonnement wijzigen. Dus heb dat meteen gedaan dus bel ik ze weer op na paar dagen dacht zal wel nodig om te verwerken werd mij verteld nee is niet mogelijk! Dacht huh ik het hele verhaal verteld wacht ga kijken of het zo is ja werd er gezegd maar over een maand je nieuwe maand is al ingegaan dus volgende de maand kan het pas. Mijn dochter was in juni jarig zou haar cadeau zijn nieuwe telefoon omdat van de andere de batterij snel leeg ging. Maar het kon niet meer voor haar verjaardag toen heb ik kpn weer gebeld kan ik de andere abonnement wat ik heb lopen wijzigen en ja dat kon dus heb gelijk gedaan . Ik heb ook een duurdere abonnement afgesloten omdat ze wat meer mb ook nodig heeft. En dat heb ik wel mooi via belsimpel gedaan want zei waren goedkoper dan kpn zelf belachelijk. Oké nu was de datum aangekomen dat ik nu de andere abonnement kon wijzigen ik bel kpn op ik doe weer mijn verhaal hoor nee kan niet dus ik uitgelegd dat het wel kan en hoe werd gezegd ga checken en ja was mogelijk ik zei ik nu de andere abonnement al gewijzigd ik wil de mb onderling delen ja is goed zei de medewerker ga omzetten naar kpn dan kan het wel ik dacht oké super geregeld. Ga ik proberen mb te delen lukt niet nou je kan raden wat er weer mis is gegaan met kpn! Dus de medewerker had dus niks gedaan toen ik belde weer natuurlijk voor de zoveelste keer mijn verhaal gedaan en werd gezegd ga kijken wat ik zie en zoals verwacht weer het antwoord het kan niet is niet mogelijk tenzij ik nieuwe telefoon neem ik zei ik net al bij de andere abonnement al nieuwe telefoon ik heb het niet nodig het ging het eerste instantie juist om deze abonnement. Ik ben klaar met kpn het dat ik contract heb lopen en niet uit kan zeg slechte service! Ik raad niemand meer aan bij kpn te gaan. Ik ben erg teleurgesteld in kpn.

Ben pas tevreden als kpn met excuses komt en meent ook. En de nummer waar het om gaat waar ik de extra mb voor nodig heb dat krijg ook of dat ze van telfort naar kpn omschakelen dan kan ik mb delen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 maanden geleden - Kpn heeft niet het gewenste oplossing geboden. En ook geen excuses hoe het allemaal gegaan is dus ben nog niet tevreden ik wacht nu af tot ik weer weg kan bij hun .

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]