Klacht: televisie

op 17 mei 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

stilstaand beeld diversen keren gebeld maar tot heden geen oplossing

wanneer het eindelijk naar een jaar opgelost word

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik heb direct de contactgeschiedenis gecontroleerd en ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice, om een installatiemonteur aan te sturen. Onze installatiepartner zal z.s.m. contact met je opnemen voor het maken van een afspraak om de installatie in de woning te komen controleren en de ontvanger aan te sluiten. Wij horen graag van u wanneer de monteur is langs geweest zodat we zeker weten dat de verstoring is verholpen! Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 25 mei 2021 om 13:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de openstaande klacht het ik gecontroleerd wat de stand van zaken is. Ik zie dat de eerste monteur van Guidion de oorzaak niet heeft kunnen vinden. Als vervolg zijn onze eigen specialisten aangestuurd die alles zullen doormeten.

Zij zullen het verder voor u afhandelen en aan een oplossing werken en ik sluit hierbij de klacht. De monteurs zullen eerst een analyse doen van de apparatuur en de aansluitingen. Mocht blijken dat de aansluitingen in orde zijn en dat het probleem daar niet in zit, dan is de kans groot dat het probleem in de apparatuur zit en zullen zij waarschijnlijk de apparatuur vervangen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat dit door onze specialisten verder goed zal worden afgehandeld. Voor de eerst volgende factuur zal ik er voor zorgen dat er een vergoeding van 25 euro wordt verrekend.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Webcare Team

Heeft op 05 juni 2021 om 09:34 geantwoord

Monteur Caiway geweest niets opgelost gaat 7juni het modem vervangen kijken of het helpt

Alle klachten die gemeld zijn door j de kuijer