Klacht: Teleurstelling over onbruikbare 1terabyte micro sd cards

op 20 februari 2016 over Overige onderhouds- en servicebedrijven in de categorie Servicediensten

Ik ben tot de konkluzie gekomen dat sdcards in het westen niet groter kunnen zijn dan 128gb, want anders herkent de software de wijze van formatteren niet. Ik kon een 286gb, en een 1Tb sd card kopen voor weinig geld, maar die konden niet gevuld worden boven 7gb uit. De card werd herkent, en de grootte werd gelezen, maar er stonden lege directories op, waar wel bestanden hoorden te staan. Ik heb hetzelfde gemerkt bij een oude tablet die een maximum had van 32 Gb. Grotere schijfjes konden niet gelezen worden boven 7Gb uit. Dit kwam door het niet bekend zijn van de formatterings wijze. Dat zou volgens mij met een update van het operating system te verhelpen zijn. Ik denk dat grotere sdcards in het Oosten, wel gebruikt kunnen worden, en dat we hier pas in 2 sprongen, over 4 jaar, met 1 en 2 Tb sdxc cards gewerkt kan worden, terwijl dat in Azië allang kan. Ook 1Tb, en 2Tb, usb- sticks zouden met dezelfde problemen van niet herkend worden door het operating system, te maken hebben. Ik ben aan die disks gekomen via internet aankopen op Ali ba ba. Ik hoop dat de update van usb- sticks formatteringswijzes, en micro sdxc cards formatteringswijzes, er toch van komt, want het is natuurlijk steeds een teleurstelling dat je gekochte schijf niet werkt zoals hij zou moeten, en een verspilling van tijd, en geld blijkt.

Ik hoop op een reactie via e-mail van google, en misschien meer publiciteit over de te komen vergrotingen van opslag media. Ook zou ik in deze klacht mogelijkheid willen kunnen opgeven dat ik geen werk heb, en in een uitkering zit, want nu moet ik liegen om hieraan mee te doen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige onderhouds- en servicebedrijven

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige onderhouds- en servicebedrijven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Filogoof