Klacht: Onderhoudsbedrijf Rambhadjan

op 17 februari 2018 over Overige onderhouds- en servicebedrijven in de categorie Servicediensten

Onderhoudsbedrijf Rambhadjan is onhandig waardoor hij bij mijn moeder schade heeft gemaakt. Deze meneer werkt als Zelfstandige en woningbouwcorporaties schakelen hem in via een extern bedrijf. Een deel van de schade is vergoed door zijn verzekering. Resterende bedrag zou hij ook betalen. Maakt afspraken en vertrekt met de horizon. Mobiel niet bereikbaar dan, voicemailgesprekken worden niet door hem beantwoord.

Na een sms te zenden, want die ontvang je altijd geeft meneer aan dat hij in het buitenland zit. Smoesjes om maar niet te betalen.

Na veel frustratie gaat meneer ineens in een slachtofferrol. Pas op voor deze oneerlijke man die misbruikt maakt van aardigheid van ouderen mensen boven de 80 jaar.

Schade bedrag 1075 euro groot, is tot heden nog niet betaald.

Ik zal een advocaat moeten inschakelen hiervoor. Een aansprakelijkheids brief heeft meneer al ontvangen en nog geen betaling.

Hij werkt in Rotterdam en Denhaag.

Oppassen mensen. Oneerlijke man haal die nooit in uw huis!!!

DIREKT betaling op bekende rekeningnummer moeder 1075 euro vanwege gemaakte schade plus rente.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige onderhouds- en servicebedrijven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige onderhouds- en servicebedrijven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hi10